Wijnverkoop 2023

Scouts Waregem verkoopt ook dit jaar weer heerlijke wijnen. Perfect voor de feestdagen!

Deze kunnen per fles gekocht worden, maar ook per karton (= 6 flessen). Kopen per karton is iets voordeliger. Er is keuze tussen verschillende rode, rosé en witte wijnen, champagne en cava.

Ook dit jaar werken we terug samen met Wijnen Bruno Desmet- Carlier. De wijnen werden door hem zorgvuldig geselecteerd. Kwaliteit gegarandeerd!

De winst van deze wijnen gaat naar onze scoutswerking en aankoop van nieuw materiaal.

Wijn kan besteld worden via volgende form: https://forms.gle/mJWWZsgtEdn8Lj6N8

Na de bestelling krijgt u een bevestigingsmail met uw bestelling en het bedrag. Vergeet uw spamfolder niet te controleren. Het rekeningnummer zal ook in deze bevestigingsmail te vinden zijn. Gelieve de gestructureerde mededeling zoals vermeld in de bevestigingsmail ook te noteren bij de overschrijving. Cash betalen lukt niet.

De wijncatalogus kan u hier bekijken.

Wijn kan besteld worden tot en met zondag 26 november 2023. De afhaling is gepland op 16 december. De concrete informatie volgt.

Bij verdere vragen of opmerkingen over uw bestellingen kan u mailen naar [email protected].